Friday, October 3, 2014

Medical Card

Uniknya medical card Etiqa Takaful. Kenapa saya kata begitu? Sebabnya, kebanyakan syarikat takaful lain, mengambil medical card adalah wajib/mesti apabila seseorang itu mengambil mana-mana pelan produk mereka. Tetapi di Etiqa, Medical Card adalah tambahan daripada pelan produk sedia ada. Tiada paksaan jika anda tidak mahu ambil pada awal tempoh sijil kerana anda boleh top-up pada bila-bila masa sahaja yang anda rasakan perlu (selepas setahun tempoh sijil) tetapi kami amat menggalakkan anda untuk mengambilnya. Ulang suara....MENGGALAKKAN....bukan PAKSAAN. Ini kerana ada terdapat pelbagai kemungkinan yang membuatkan anda tidak mahu mengambil medical card seperti segala kos perubatan anda telah di cover sepenuhnya oleh syarikat tempat anda bekerja atau mungkin budget anda belum mencukupi dsb.

Perlu diingatkan, apabila ingin membuat penambahan medical card, anda perlu mengisi borang akuan kesihatan. Itu sahaja. Mudah kan?

Selain unik, medical card Etiqa Takaful merupakan medical card yang terbaik dan mudah untuk membuat claim sekiranya anda mengikut prosedur yang betul. Kenapa saya kata terbaik? Antara sebabnya ialah :

1. No co-takaful (bill & ward 100% covered)
2. Maximum annual limit RM1.5k
3. Cover untuk medical 2nd opinion
3. Cover untuk alternative medicine
4. Mendapat pulangan jika anda kekal sihat

......dan banyak lagi kelebihan & kebaikan dengan Medical Card Etiqa Takaful ini. Milikinya sekarang. Medical Card Etiqa Takaful adalah yang terbaik. Hubungi saya : Farah (012.256.7454 / 013.610.7004) untuk temujanji.

No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...