Tuesday, March 5, 2019

Peluang Kerjaya Sebagai Perunding Takaful

Assalamualaikum kepada para pelanggan Takaful dan para pembaca blog saya yang saya hargai.

Atas rasa tanggungjawab saya terhadap masyarakat betapa pentingnya perlindungan Takaful dan atas rasa keprihatinan saya terhadap mereka yang ingin menambah pendapatan, saya ingin membuka peluang kepada para pembaca dan anda di luar sana untuk menjadi sebahagian dari warga Etiqa Family Takaful sebagai PERUNDING TAKAFUL.

Kelebihan dan faedah yang akan diperolehi sebagai Perunding Takaful ialah :


√ Komisen bulanan tanpa had
√ Bonus bulanan tanpa had
√ Bonus tahunan tanpa had
√ Insentif & Anugerah suku tahun
√ Insentif percutian percuma
√ Peluang kenaikan pangkat tanpa birokrasi
√ Masa kerja yang fleksibel
√ Sumber pasaran yang luas
√ Latihan & bimbingan yang komprehensif
√ Sokongan sistem IT yang canggih dan kakitangan yang cekap
√ Perniagaan pada modal yang sangat rendah (bawah RM200)
√ Pendapatan & pangkat yang boleh diwarisi

Anda boleh memulakan kerjaya ini sebagai part-time dahulu atau terus full-time.

Sekiranya anda seorang lelaki dan wanita yang berusia 18 tahun dan ke atas dan berkelulusan minima SPM, anda seorang yang matang, berwawasan, sukakan cabaran, suka berkhidmat untuk masyarakat dan sebagainya, andalah yang saya cari. 

Jom sertai saya bersama rakan-rakan saya yang lain di Etiqa Takaful. Hubungi saya di 012.256.7454 atau 013.610.7004 SEKARANG!

Sila panjangkan peluang kerjaya ini kepada ahli keluarga, saudara-mara, sahabat handai anda yang lain terutama kepada mereka yang sedang mencari pekerjaan atau kepada mereka yang sedang mencari extra income.

Terima kasih.

Salam sayang,
Farah Abdullah
Assistant Sales Manager
Agency Nasaruddin
Etiqa Family Takaful Berhad
012.256.7454 | 013.610.7004


No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...