Friday, May 1, 2020

Selamat Hari Pekerja

Assalamualaikum,

Saya mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada semua. Kepada umat islam, salam 8 Ramadhan & Salam Jumaat yang penuh barokah. Jangan lupakan amalan kita oada hari Jumaat yang mulia ini seperti membaca surah Al-Kahfi, perbanyakkan selawat ke atas nabi dsb.

Anda semua adalah penggerak utama dlm bidang masing-masing. Apa juga kedudukan, pangkat dan jawatan anda, teruskanlah bekerja dan lakukan kerja dengan seikhlasnya serta kuatkan semangat untuk terus bekerja.

Saya doakan anda saya semua khususnya kepada para client Takaful saya samada family, motor atau non-motor takaful dan juga pembaca setia setia blog ini akan sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk terus bekerja dan menyumbang kepada negara.

Salam sayang dari saya agent Takaful anda.

#agentdisukairamai
#financialadvisor
#solutionprovider

No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...