Friday, December 31, 2021

Selamat Tahun Baru 2022

Hanya tinggal beberapa jam saja lagi kita akan meninggalkan tahun 2021 yang penuh dengan pelbagai kenangan pahit dan manis. 

Segala yang berlaku atas ketentuanNya. Kita merancang tapi Allah sebaik-baik perancang.

Semoga tahun 2022 akan menjadikan kehidupan kita lebih bermakna, bintang yang lebih bergemerlapan dan semoga semoga apa yang direncanakan akan terlaksana.

Saya berazam nak dapat MDRT pada tahun 2022. Jom la support saya. Cari la saya kalau nak ambik medical card ke, hibah takaful ke, education untuk anak-anak ke & macam-macam lagi la product yang bagus kat Etiqa ni. Janji saya, saya akan berikan yang terbaik untuk anda. 

Doa & support saya please. Semoga tahun ke- 9 penglibatan saya dalam industri Takaful akan membawa saya kepada MDRT.

Ni saya berangan dulu. Berangan tak salah kan sebab free je, tak kena bayar 😁


#agentdisukairamai

TRUST-LOVE-RESPECT

No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...