Friday, July 3, 2020

Nak Bekerja Dari Rumah?

Sejak PKP hari tu ramai dah rasa selesa duduk di rumah nampaknya. Tapi tak kan la nak goyang kaki je kat rumah kan? Tidak kurang juga sekarang ni ramai yang dah hilang pekerjaan.

Bagi yang sudah hilang pekerjaan dan sedang mencari pekerjaan atau bagi mereka yang ingin beralih arah, saya nak buka peluang untuk anda untuk menjadi Perunding Takaful.

Modal terlalu kecil, flexible time...tapi jangan flexible sangat nanti income tak masuk, nak kata mudah tak la mudah sangat tapi mesti kena ada semangat dan dan tidak mudah mengalah. Bidang Takaful ni memang menjanjikan pulangan yang lumayan sekiranya rajin. Ye la..apa-apa kerja pun mesti kena rajin. Sapa rajin dapat banyak sapa malas dapat sikit atau silap-silap tak dapat la la langsung. But, serious...bidang ni memang menyeronokkan.

Tools, system, training, tips, tricks dan sebagainya semua ada...semua disediakan....semua kita ajar. Korang cuma perlu buat je.

Meeting dengan client pun boleh buat melalui whatsapp whatsapp atau zoom je tau. Korang memang boleh ada banyak masa dengan family. Nak close deal ke nak sign-up ke semua boleh buat online je. Menarik bukan?

Kalau korang berminat nak cuba bidang ni secara full-time atau part-time, hubungi lah saya www.wasap.my/60122567454

Bagi tau la kat kawan-kawan & ahli keluarga korang yang tengah cari kerja tu. In Shaa Allah, kita meroket sama-sama. Akan ada rezeki buat kita. Sama-sama kita buat sama-sama kita belajar sama-sama kita kongsi rezeki.

No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...