Friday, October 9, 2020

Aafiahcare

Dapatkan perlindungan RM100k hanya dari RM41 sebulan*

Melindungi 68 penyakit kritikal.

Mendapat berita sekiranya anda didiagnosis penyakit kritikal, pastinya menyedihkan. Aafiahcare dapat membantu anda mendapatkan rawatN pemulihan melalui tawaran Fast & Easy seperti berikut  : 

MANFAAT PENYAKIT KRITIKAL

Bayaran tunai sekaligus akan dibayar kepada anda sekiranya didiagnosis dengan salah satu daripada perlindungan penyakit kritikal.

PERLINDUNGAN PENYAKIT KRITIKAL TAMBAHAN

Bayaran tunai sebanyak 15% daripada jumlah yang dilindungi atau maksumum RM30,000 akan dibayar kepada anda untuk penyakit "Severe Mental Illness", Komplikasi "Diabetes Mellitus", "Angioplasty" & Rawatan Invasif lain untuk Penyakit Arteri Koronari (45% atau maksimum RM90,000 sekiranya anda didiagnosis dengan ketiga-tiga penyakit).

MANFAAT PENJAGAAN KRITIKAL

Bayaran tunai tambahan sebanyak 5% daripada jumlah yang dilindungi akan dibayar kepada anda setiap tahun untuk tempoh 5 tahun sekiranya didiagnosis dengan penyakit kritikal.

MANFAAT KHAIRAT KEMATIAN

Manfaat khairat kematian sebanyak RM5000 akan dibayar kepada orang yang tersayang sekiranya berlaku kematian.

🔷Nota🔷

i.   Jumlah sumbangan adalah berdasarkan RM100,000 jumlah yang dilindungi, lelaki umur 17 tahun.

ii.  Tertakluk kepada terma & syarat

iii.  Berikut adalah senarai penyakit yang dikecualikan - Severe Mental Illness, Komplikasi Diabetes Mellitus, Angioplasty & Rawatan Invasif Lain untuk Penyakit Arteri Koronari.








No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...