Monday, October 26, 2020

Submit Claim Guna Apps

 APA?? SUBMIT CLAIM PAKAI APPS JE? 

=================================

Mudahnya submit claim dengan menggunakan Apps Etiqa Smile, Claim Pre & Post Hospitalisation treatment client saya hanya dihantar serta merta menggunakan handphone beliau sahaja. Wow!!!!

Kalaulah saya yang pergi dulu nanti, pastinya client saya tetap yakin dan percaya bahawa Etiqa sentiasa memberikan perkhidmatan yang terbaik & cemerlang buat mereka.

Mudah je. Download Apps Etiqa Smile...isi maklumat sikit, Snap Snap je gambar resit @ bil...terus submit claim...Wow!!!! Memang Wow!!!

Kalau sebelum admitted, maklumat Guarantee Letter (GL) client saya juga hanya dihujung jari mereka sahaja. Nak discharge pun mereka akan nampak final bill yang Etiqa dah Approved...Perghh!!! Hebat bukan?

Kini anda ada pilihan Annual Limit dari serendah RM1juta setahun kepada yang tertinggi RM2.3juta setahun...Nanti dulu. Ingat! Ini Tiada Lifetime Limit tau! Wow!!! Lagi sekali Wow!!!! 😱😱😱

Jika anda masih mencari-cari pelan perubatan yang bersesuaian untuk anda dan keluarga, bolehlah hubungi saya. Hanya perlu klik link di bawah untuk maklumat lanjut.

Saya Nak Medical Plan

Farah Abdullah
Financial Advisor
Solution Provider
012.256.7454















No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...