Tuesday, October 20, 2020

Unlimited Medical Card

 Assalamualaikum...

Kepada mereka yang sebelum ini BERKERAS SANGAT-SANGAT mengatakan yang hospital kerajaan akan menanggung SEMUA kos perubatan mereka bila mereka admitted nanti...sila baca & fahami betul-betul apa yg dihuraikan oleh Doctor seperti yang saya lampirkan di sini.

Terpulang kepada penerimaan masing-masing TETAPI saya tetap suka untuk mencadangkan & menggalakkan ANDA semua mempunyai Unlimited Medical Card sendiri kerana ianya boleh mendapat rawatan dengan cepat selain semua kos rawatan ditanggung oleh syarikat Takaful kami.

Bagi yang berhajat dan sedang mencari Unlimited Medical Card samada untuk diri sendiri, anak-anak atau ahli keluarga yang lain, boleh hubungi saya 012.256.7454 (Farah). Atau anda mungkin boleh mencadangkan kepada rakan-rakan dah ahli keluarga yang masih belum memiliki Unlimited Medical Card. Saya hanya cadangkan yang terbaik untuk anda yang bersesuaian dengan budget anda.

Untuk dapatkan khidmat nasihat, hubungi saya 👇

Tekan untuk terus ke link whatsapp saya




No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...