Monday, September 8, 2014

Menang Anugerah

Yes! Etiqa Takaful memang layak memenangi anugerah berikut. Congrats Etiqa. Congrats to myself as well kerana menjadi part of Etiqa family. I am so proud.

Di dalam pelaburan takaful, hanya dengan syarikat yang terbaik sahaja yang dapat menjamin kepuasan pelaburan kita. If you need the good product, the answer is ETIQA TAKAFUL This is one of the reason why I choose Etiqa Takaful compared with other Takaful Operator.

I am not say that syarikat takaful lain tu tak bagus but Etiqa Takaful adalah yang terbaik di antara syarikat takaful yang lain. 

Lima (5) Anugerah Kecemerlangan yang dianjurkan oleh Malaysian Takaful Association  (MTA) pada Malam Anugerah Takaful Ke-2 telah dimenangi oleh Etiqa Takaful Berhad :

1. Pengendali Bancatakaful Terbaik
2. Penghasil Terbaik Perniagaan Takaful Kelompok
3. Pengendali Perniagaan Kumpulan Terbaik
4. Anugerah Produksi “Million Dollar”
5. Anugerah Agensi “Million Dollar”

Alhamdulillah, Etiqa Takaful telah berjaya membuktikan yang mereka adalah diantara yang terbaik di kalangan yang terbaik.

Lagi anugerah yang dimenangi oleh Etiqa Takaful yang telahpun disiarkan diakhbar tempatan.




MABRUR - Produk yang masih baru di pasaran dan sedang mendapat sambutan hangat. Setiap orang Islam memang patut memiliki produk Mabrur ini. Pelan yang membolehkan kita untuk mengerjakan Umrah & Haji. Confirm dapat pergi Haji. Samada hidup atau mati. Tak faham? Call lah saya seperti no yang tertera di bawah tu. Saya boleh bagi free consultation & quoation. Paling tidak pun kita boleh jadi kawan.




No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...