Monday, September 29, 2014

Pelan Mabrur

Oleh kerana produk mabrur telah pun mendapat Anugerah Product Terbaik, di sini saya ingin tekankan lebih kepada product mabrur & sebolehnya nak jual product mabrur ni dengan lebih banyak lagi supaya semua umat islam boleh pergi menunaikan haji & umrah. One of my jihad. Amin....

Product ini memang sangat menarik. It's a smart plan for muslim. So, saya nak sarankan & nak menyeru semua umat islam agar mengambil pelan mabrur ini.




Untuk mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya, Farah 012.256.7454 atau 013.610.7004. Free quotation, free consultation. We can be a friend forever. INGAT FARAH INGAT MABRUR....INGAT MABRUR INGAT FARAH!!!!!






No comments:

Post a Comment

Pindah Blog

Assalamualaikum Akibat kekangan masa, saya tak mampu nak update banyak-banyak blog. Oleh itu, apa saja cerita berkaitan Takaful saya akan pi...